Dimensiune greșită? Returnează articolul la următoarea adresă și vei primi unul nou. Aflați mai multe

FAQ

1. Sunt originale produsele vândute?


  • Da. Toate produsele din e-shop sunt originale. Nu e vorba în nici un caz de fake-uri sau imitații. Garantăm originalitatea produselor prin cei 5 ani de experiență și zeci de mii de clienți mulțumiți, care se întorc la noi de repetate ori. Dar mai alse garantăm cu brandul nostru.

2. Cumpăr în Street Fashion Store – DistrictFx.ro. Explicarea termenilor?


Comanda poate avea următoarele statusuri:

  • Nouă – sistemul e-shopului nostru a înregistrat comanda. Comanda este în așteptare pentru a fi pregătită, moment în care echipa de expediție începe să lucreze în mod activ.
  • Pregătirea comenzii – comanda este în curs de pregătire. Echipa de expediție asigură, ca produsele comandate să ajungă cât mai repede la tine.
  • Expediată – produsele au fost expediate de la noi și sunt în drum spre tine. :-)

3. Pot anula sau modifica comanda?


  • Da – doar în cazul în care produsul nu a fost încă expediat. Până în momentul expedierii comanda poate fi anulată sau expediată.
  • Nu – dacă produsul a fost expediat de la noi și este în procesul de livrare – înseamnă că nu o mai putem influența, deoarece aceasta este la serviciul de curierat.

Dacă vrei să modifici sau să anulezi comanda, nu ezita să ne contactezi prin telefon la - +421 948 44 12 12, online chat sau prin email la - hello@districtfx.ro

4. Pot face comandă și în alt mod decât prin internet?


  • Da. Poți face comandă la numărul de telefon - +421 948 44 12 12. În acest caz te rugăm să îți pregătești dinainte codul produselor, mărimea, adresa de livrare și adresa de facturare (dacă diferă de adresa de livrare), adresa de e-mail și nr. de telefon, la care te poate contacta curierul în momentul livrării.

5. Cum știu ce mărime port?


La fiecare produs găsești tabelul de mărimi. Aceasta ajută la alegerea mărimii potrivite. Dacă totuși simți că ai nevoie de sfaturi, nu ezita să ne contactezi, te vom ajuta cu plăcere. :)

6. Am nevoie de o mărime care nu este în tabelul de mărimi la produs. Cum procedez?


  • Dacă în tabelul cu mărimi nu ai găsit mărimea de care ai nevoie, înseamnă că această mărime momentan nu este disponibilă. Recomandăm să revii mai târziu, având în vedere că produsele sunt actualizate zilnic, este posibil ca mărimea ta să fie disponibilă în câteva zile. Eventual ne poți contacta la nr. de telefon - +421 948 44 12 12.

7. Pot returna sau schimba produsul comandat?


  • Da toate produsele comandate pot fi returnate sau schimbate. Ele pot fi schimbate cu alt produs sau cu același produs în altă mărime. Dacă nu îți convine schimbarea de produse, îți returnăm banii înapoi. Schimbarea poate fi făcută în 14 zile de la preluarea produsului. Mai multe informații despre schimbul de produse și procedura de reclamație găsi la ordinul de reclamații.

8. Produsele reclamate nu corespund așteptărilor mele! Ce trebuie să fac?


  • Îți garantăm returnarea banilor! Dacă produsele comandate nu corespund așteptărilor tale – la noi ai posibilitatea de a cere returul banilor. Trimite la adresa noastră produsele la care atașezi protocolul de reclamații completat, iar noi îți întoarcem banii în cont. Mai multe informații găsești la procedura de reclamații.


9. Cum trebuie să procedez în cazul unei reclamații?


  1. Completează formularul de reclamații pe care ți l-am trimis în comandă, eventual îl poți printa pe site-ul nostru - aici.
  2. Nu uita să completezi în formular – numărul comenzii, adresa, motivul pentru returnare/schimb produse și produsul nou pe care îl dorești în schimb. Dacă optezi pentru returnarea banilor, nu uita să completezi nr. de cont bancar.
  3. Ne vom strădui să rezolvăm reclamația într-un timp cât mai scurt posibil iar produsul schimbat ți-l vom trimite prin curier fără taxă ramburs.

Mai multe informații poți găsi în procedura de reclamații.

10. Cum pot efectua plata?


Produsele comandate pot fi achitate prin trei modalități:

  • plata la livrare – plătești curierului la livrare,
  • transfer bancar – înainte de expedierea produsului,
  • cardul de credit – la plasarea comenzii .



11. Expedierea comenzii, durata de livrare și taxa pentru transport


Produsele se pot livra prin:

  • Curier GLS – preț 32 RON perioada de livrare este 3 zile

ATENȚIE! Dacă coșul tău depășește 179 RON noi suportăm taxele de transport. ;)
Tu, ca și client ești cel care alege modalitatea de livrare.

12. Câte zile durează livrarea produselor?


  • Perioada de livrare este menționată la fiecare produs în partea dreaptă sus. Dacă produsul este disponibil, poți aștepta livrarea lui în decurs de 3 zile lucrătoare. Dacă produsul este în stoc, îl poți aștepta în decurs de 3 zile lucrătoare. Produsele sunt expediate în fiecare zi lucrătoare, respectiv cât mai repede posibil. Totul depinde de disponibilitatea produselor, aceasta fiind menționată la fiecare produs în partea dreaptă sus.

13. Am nevoie urgentă de produse, până la o dată oarecare - cadou de aniversare, concediu, etc. Se face livrarea până la acea dată?


  • În acest caz contactează serviciul nostru pentru clienți la telefon - +421 948 44 12 12. Colegii de la serviciul clienți vor încerca să satisfacă cerința ta cu mare plăcere dacă termenul de livrare solicitat poate fi real din partea noastră.

Dacă nu ai găsit răspuns la întrebările tale, nu ezita să ne contactezi la nr. de telefon +421 948 44 12 12, online chate, sau prin e-mail : hello@districtfx.ro
DistrictFX!